Impressie
Bedrijfsfotografie
Bedrijfsfotografie
meer omzet met goede foto’s!
Onderzoek heeft lang geleden al aangetoond: de meeste mensen reageren sterker op beelden dan op tekst. Met de juiste beelden bij je tekst komt je boodschap beter over. Goede bedrijfsfotografie kan daarvoor zorgen.
Bedrijfsfotografie is voor mij een verzamelnaam voor alle fotografie in en om bedrijven. Ik doe het al jaren met veel plezier en tot grote tevredenheid van de ondernemers waar ik mee werk. Bij bedrijfsfotografie gaat het direct of indirect om het zo goed mogelijk presenteren van je product of dienst. Dat kan op je website, via social media, maar ook met een brochure, een presentatie of een beursstand. Zodat potentiële klanten geïnteresseerd en enthousiast raken. En klant van je worden! Ik maak de foto’s waarmee dat lukt, omdat ik gewend ben om als ondernemer te denken. Zo nodig gaan we op zoek naar de authenticiteit van je bedrijf, de sfeer, de techniek, het onderscheidend vermogen.
7 goede redenen
Er zijn minstens 7 goede redenen om een professionele fotograaf zoals Ton in te schakelen voor je bedrijfsfotografie:
- Je werkt met een ervaren en professionele bedrijfsfotograaf, die weet welke foto’s er voor jouw bedrijf en jouw situatie het beste werken.
- Je werkt met mij, de fotograaf zelf, niet met een assistent of een secretaresse. Dat betekent korte lijnen en 100% betrouwbaarheid: afspraak is afspraak.
- Perfecte, professionele foto’s zorgen voor een perfecte, professionele uitstraling, je boodschap komt goed en helder over.
- Goede, professionele foto’s zorgen ervoor dat je betrouwbaar overkomt. Dat geldt niet alleen voor je producten of bedrijfsactiviteiten, maar als het om portretfoto’s gaat ook voor jou en je medewerkers.
- Je krijgt maar één kans voor een eerste indruk. Websitebezoekers beslissen binnen enkele seconden of ze blijven of vertrekken. Met professionele foto’s maak je makkelijk een geweldige eerste indruk en voorkom je dat je bezoekers meteen doorklikken.
- Met een goede portretfoto krijgen jij en je medewerkers een gezicht op je website. Dat verkleint de afstand tot je bezoekers en wekt vertrouwen. Vooral bij bedrijven die geen fysieke winkel hebben (veel internetbedrijven, zzp’ers, trainers, etc.) is dat belangrijk.
- Je producten verkopen beter als ze goed in beeld worden gebracht. En je diensten verkopen beter (vertrouwen!) als jij en je medewerkers goed in beeld worden gebracht. Zo betaalt de investering in goede product- en portretfotografie zich dubbel en dwars terug!
Welk beeld je ook wilt overbrengen, voor elke vorm van bedrijfsfotografie lever ik de perfecte foto.